Bokmässan nästa

Det är ett tag sedan senaste uppdateringen nu. 

Jag har haft full fokus på det där med boken. Och om ungefär en vecka så är den äntligen färdig. Och jag ska vara med på bokmässan i Göteborg!

Boken ”Anorexia – En ovälkommen gäst” är faktiskt min helt egna sanning om tiden innan och under vi hade denna vidriga sjukdom innanför våra väggar. Och även om man har följt min blogg så är boken faktiskt mer ingående, djupare, annorlunda (tror jag). Att man kan ha utbyte av min bok tvekar jag däremot inte över. För när vi var som mest drabbade sökte jag själv med ljus och lykta efter något liknande. En bok skriven av någon som faktisk varit där. Som faktiskt förstår och vet hur det är och känns när ens älskade unge försöker ta livet av sig genom att svälta.  

Jag ska inte helt säga och lova att den jäveln inte finns längre, för kanske sneglar den in genom nyckelhålet ibland? Kanske försöker den att smyga sig in när dörren står på glänt? Men så illa som det en gång var… jag tror faktiskt att min son varken vågar eller vill hamna där igen och så länge han modigt och starkt motar ut den jäveln när den försöker ta sig in så… Och så länge han värdesätter ett liv! Med kompisar, med träning, med skola och allting som hör tonåren till. 

Jag kommer att vara i Göteborg mellan torsdag och lördag. Fredagen ska jag ägna till att hänga i förlagets monter så om du har vägarna förbi, kom gärna till Vulkans monter på fredagen! Jag skulle bli jätteglad 🙂

Detta inlägg publicerades i Anorexia och märktes , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bokmässan nästa

  1. Kristina skriver:

    Lycka till med boken och sonens/ditt framtida liv. Kramar

  2. Camilla skriver:

    Lycka till med boken! Vet du vart jag kommer kunna köpa den någonstans här i Stockholm och när?
    Kram

    • agge65 skriver:

      Den kommer att gå att köpa på nätbokhandlare till att börja med, återkommer om vilka. Och på min webbsida som just nu är under konstruktion. Återkommer om även det 🙂
      Kram

Lämna en kommentar